Vacature HR Medewerker

HR Medewerker in Bodegraven

HR medewerker backoffice

Voor het Fresh Service Centrum in Bodegraven zijn wij op zoek naar een HR medewerker backoffice voor 32-40 uur per week.


Heb jij ervaring binnen een administratieve rol en wil je deel uitmaken van een gedreven HR team in een dynamisch en energiek bedrijf binnen een interessante branche? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als HR medewerker backoffice bij Fresh Tandartsen maak je onderdeel uit van een HR team bestaande uit twee HR adviseurs, de verzuimspecialist en de HR manager. Ook werk je nauw samen met payroll. Je ondersteunt jouw HR collega's op de backoffice en pakt eerstelijns vragen op vanuit de praktijken, tandtechnische laboratoria en het Fresh Service Center. Je bent georganiseerd, werkt nauwkeurig en pakt dingen snel op.


Je bent verantwoordelijk voor de gehele HR administratie, waarbij verschillende onderwerpen aan bod komen op het gebied van in-, door- en uitstroom van medewerkers, zoals het opstellen van contracten en overeenkomsten, verlengingen en het verwerken van tussentijdse wijzigingen. Je bent nauwkeurig in het uitzoeken en verwerken van vragen.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een administratieve functie (ervaring binnen HR is een pré);
  • Je bent op vrijdag beschikbaar;
  • Je hebt oog voor detail;
  • Je krijgt energie van een correcte en goedlopende administratie;
  • Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je kan goed zelfstandig werken en werkt daarbij ook graag samen binnen een team;
  • Ervaring met Nmbrs is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een organisatie met enthousiaste en betrokken collega's;
  • Een team waar veel aandacht is voor elkaar;
  • Een afwisselende functie waarbij je in contact bent met de hele organisatie;
  • De mogelijkheid om zowel op het Service Center in Bodegraven als thuis te kunnen werken;
  • Een laptop en je ontvangt een telefoonvergoeding;
  • Ontwikkelmogelijkheden via onze Fresh Academy;
  • Pensioen, reiskostenvergoeding, vakantiegeld, fietsregeling en gezellige teamuitjes;
  • Een maandelijks verzorgde team lunch en uiteraard gezellige collega's;
  • Een passend salaris tussen 2.500 - 3.500 EUR bruto per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van werkervaring.

Over Fresh Service Center

Het Fresh Service C enter is een modern ingericht hoofdkantoor, gelegen langs de A12 in Bodegraven. Er werken circa 40 enthousiaste collega's nauw samen om de praktijken zoveel mogelijk te ontzorgen op het gebied van o.a. HR, inkoop, finance en marketing. Er heerst een informele en prettige sfeer, waarbij er hard wordt gewerkt, maar er ook veel ruimte is voor humor en een feestje op z ' n tijd .

Onze Fresh Academy

Vanuit goed werkgeverschap stimuleren we de groei van al onze medewerkers. Fresh Academy biedt je de kans om verder te leren en jezelf te ontwikkelen. Het aanbod bestaat uit meerdere cursussen en opleidingen, volledig aansluitend op jouw situatie en ontwikkeldoelen. Zo bouwen we met elkaar aan een lerende organisatie en een duurzame bedrijfscultuur.

Heb je nog een vraag? Neem contact op met onze recruiter:



Functie:hr medewerker
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Fresh Service Center via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bodegraven
  2. HR Medewerker Fresh Service Center 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures