Vacature Project Assistent Gebiedsontwikkeling

Project Assistent Gebiedsontwikkeling in Bodegraven

Project assistent Gebiedsontwikkeling (32 - 36 uur, minder uren bespreekbaar)

Als project assistent ben je de spin in het web van diverse ruimtelijke projecten. Je werkt graag in teamverband naar één gezamenlijk doel. Je bent een sparringpartner voor de projectleiders en je ondersteunt ze met diverse specialistische vakinhoudelijke werkzaamheden. Waar nodig voer je zelfstandig (deel) projecten uit.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor in- en externe partijen voor de aan de projecten inhoudelijke algemene vragen en operationele, praktische zaken met stakeholders (project- en stuurgroep leden, bestuurders, vastgoedontwikkelaars, bewoners, dorps- en wijkteams en andere stakeholders).
  • Je coördineert en doet voorstellen voor interne en externe communicatie, zoals bestuurlijke besluitvormingsdocumenten, projectdocumenten (bv. startnotities, projectplannen, overeenkomsten), bewonersbrieven, raadsinformatiebrieven, persberichten en regelt de organisatie van burgerparticipatie.
  • Je bewaakt en rapporteert over voortgang, benutting van middelen en beslismomenten.
  • Je verzorgt de financiële bewaking van de projecten en verzorgt de 1e controle of goederen/diensten geleverd zijn en in rekening zijn gebracht op facturen en doet een voorstel voor een codering voor inkomende en uitgaande facturen voor de diverse projecten.

Kortom, een zeer afwisselende en uitdagende rol!

Wat breng je mee?

Een HBO werk- en denkniveau met enige ervaring en kennis over grondexploitaties, ruimtelijke ordening en vastgoedontwikkeling is vereist. Zelfstandig werken aan verschillende projecten is voor jou geen probleem. Je hebt ervaring met projectmatig werken, je wacht niet af maar zet zelf de eerste stap en steekt graag je handen uit de mouwen. Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen. Je bent oplossingsgericht waardoor ad hoc klussen geen probleem voor je zijn. Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift. Je hebt een pragmatische manier van werken. Je bent een teamspeler en draagt bij aan de sfeer binnen het team waarbij het gezamenlijke resultaat voorop staat. Je hebt een goed oog 'voor de wereld binnen en buiten het gemeentehuis' en gevoel voor overleg met partners uit de vastgoedwereld, samenleving, inwoners en ondernemers. Je voelt je thuis in een informele organisatie zonder direct leidinggevende. Je hebt humor en je kunt tegen een stootje.

Wat bieden wij jou?

  • Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring is deze rol ingeschaald in schaal 9 (max.€ 4.537 bruto bij een werkweek van 36 uur).
  • De functie is beschikbaar voor 32-36 uur per week.
  • Het betreft een arbeidsovereenkomst van een jaar dat bij wederzijdse tevredenheid kan worden omgezet naar een vast dienstverband.
  • Een individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. In je IKB zit onder andere het vakantiegeld en eindejaarsuitkering verlof verwerkt.
  • Wij kennen een aantrekkelijke pensioensregeling bij het ABP.
  • Om te werken aan jouw ontwikkeling, stimuleren wij het volgen van trainingen en opleidingen.

Wie zijn wij?

Een hoogwaardige dienstverlening richting onze inwoners, ondernemers en bezoekers, staat bij ons hoog in het vaandel. Onze medewerkers nemen verantwoordelijkheid, pakken eigenaarschap en ondernemen actie. Onze toegevoegde waarde vertaalt zich in zowel werken mét als vóór de inwoners om samen tot de beste resultaten te komen. Wij betrekken onze inwoners actief bij onze plannen en geven ruimte aan hen om zelf initiatieven te nemen. Wij werken met ruim 240 toegewijde collega's in vier domeinen integraal samen aan diverse opgaves en thema's zoals die vanuit de samenleving op ons af komen. Deze samenorganiserende manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij zijn trots op onze collega's en helpen hen bij hun persoonlijke groei. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving.

Belangstelling?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan je CV en motivatiebrief via de link . Voor vragen over de vacature, kun je via telefoonnummer contact opnemen met Ron van Oostrum (senior projectleider) of (domeinregisseur Ruimte) en over de procedure met Rekha Ramdat, HR-adviseur.



Functie:project assistent gebiedsontwikkeling
Startdatum:18-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4537 – 4537
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Bodegraven-Reeuwijk via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bodegraven
  2. Project Assistent Gebiedsontwikkeling Gemeente Bodegraven-Reeuwijk 18-11-2023

Bekijk ook andere vacatures