Vacature Logistiek order medewerker

Logistiek order medewerker in Reeuwijk

Functieomschrijving

Lijkt het jou leuk om een combinatie te doen van zowel logistiek als orderverwerking? Als Logistics & Customer Support bij Biochek ben je verantwoordelijk voor wereldwijde ordermanagement taken. Je zorgt ervoor dat orders op een juiste wijze worden geboekt, voorzien van relevante documenten, geleverd en administratief afgehandeld en springt bij drukte bij in het magazijn.

wat bieden wij jou
  • 32 - 40 uur
  • Tussen €3.000 en €3.200 obv fulltime
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever
  • Unieke sector in de veterinaire diagnostiek
  • Pensioen met eigen bijdrage van 50%
wie ben jij

In deze functie werk je samen in een team van 3 andere collega’s en krijg je veel vrijheid hetgeen

betekent dat je zelfstandig, verantwoordelijk en besluitvaardig moet zijn. Daarnaast ben je ook iemand die flexibel is, stressbestendig en accuraat.

  • MBO+werk- en denkniveau
  • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal (andere talen zijn een pré)
  • ervaring met het MS office pakket
  • Hebt ervaring met CRM computersystemen, zoals Navision
wat ga je doen

Als administratief/logistiek medewerker werk je op de afdeling Logistiek, samen met drie collega’s. Je bent medeverantwoordelijk voor het gehele logistieke traject vanaf de inkoop tot aan de aflevering van onze producten. Hiervoor heb je direct contact met onze klanten en distributeurs en ben je dus tevens het verlengstuk van onze salesafdeling.

  • Zorgen voor een accurate en tijdige afhandeling van inkomende e-mails
  • Offertes- en orderverwerking
  • Opstellen en afhandelen van diverse transportdocumenten waaronder ook de evt. legalisaties en douanezaken
  • Voortdurend up-to-date houden van kennis met betrekking tot gebruikte systemen en rapportages
  • Tijdens vakantie en drukte bieden van ondersteuning aan de Warehouse wanneer nodig
waar ga je werken

BioChek in Reeuwijk is gespecialiseerd in veterinaire diagnostiek en biedt diagnostische oplossingen, tests en software voor de gezondheid van dieren. Het bedrijf richt zich op het verstrekken van nauwkeurige informatie voor het waarborgen van diergezondheid.

  • jaarcontract bij de klant
  • 0,23 km vergoeding
  • 25 vakantiedagen
sollicitatie

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer direct via de solliciteerknop. Heb je nog vragen? Neem contact op met Kaylee of Rowenna via onderstaande nummer.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:01-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3200 – 3200
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via groenehart@nl.randstad.com of 018 259 19 50. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bodegraven
  2. Logistiek order medewerker Randstad 01-02-2024

Bekijk ook andere vacatures