Vacature Administratief medewerker logistiek

Administratief medewerker logistiek in Reeuwijk

Bedrijfsomschrijving

In deze functie werk je samen in een team van 3 andere collega’s en krijg je veel vrijheid hetgeen betekent dat je zelfstandig, verantwoordelijk en besluitvaardig moet zijn. Het bedrijf heeft een no-nonsense cultuur en je zal je er dus snel thuis voelen. Op kantoor werken ongeveer 15 mensen waaronder Sales, Finance, R&D en Marketing. Het bedrijf is gevestigd in Reeuwijk in een rustige omgeving met parkeergelegenheid.

Functieomschrijving

Wil jij aan de slag als administratief medewerker in de logistiek? Onze klant is een internationale handelsorganisatie die onder meer diagnosekits levert voor dierenartsen die met name in de pluimvee en varkensstallen testen kunnen doen op de aanwezigheid van bepaalde stoffen. Hiervoor heb jij direct contact met de klanten en distributeurs. waarbij jij dus het verlengstuk bent van de salesafdeling. 

Wat je gaat doen:

  • Zorgdragen voor een accurate en tijdige afhandeling van inkomende e-mails;
  • Offertes- en orderverwerking;
  • Communiceren met klanten om hun wensen en behoeften te begrijpen;
  • Opstellen en afhandelen van transportdocumenten waaronder ook de evt. legalisaties en douanezaken;
  • Actieve bijdrage aan het identificeren en initiëren van verbeteringen binnen de afdeling;
  • Voortdurend up-to-date houden van kennis met betrekking tot gebruikte systemen en rapportages;
  • Overige bijkomende administratieve taken;
  • Tijdens vakantie en drukte bieden van ondersteuning aan de Warehouse wanneer nodig. Denk hierbij orderpicken en verzending.
Functie-eisen
  • Hebt MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal (andere talen zijn een pré);
  • Hebt ervaring met CRM computersystemen en voorraadbeheer;
  • Kan een VGB (Verklaring van Geen Bezwaar) overhandigen. Dit is verplicht in verband met luchtvrachtzendingen. De hierbij behorende awareness training moet eveneens succesvol worden afgerond;
  • Woonachtig in de omgeving van Utrecht, Zeist, Gouda, Woerden of Breukelen. 
Arbeidsvoorwaarden
  • Een fulltime baan tussen de 32-40 uur;
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever;
  • Salarisindicatie is tussen de €3.000 en €3.200 bruto per maand op basis van 40 uur; inschaling op basis van ervaring;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 28 vakantiedagen en vakantiegeld;
  • Relgelmatige bedrijfsuitjes & een vrijdagmiddag lunch;
  • Prestatie en winstafhankelijke bonusregeling van minimaal 1 maandsalaris;
  • Pensioenregeling.


Functie:customer service medewerker logistiek
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3200 – 3200
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via i.janssen@werk.olympia.nl of Iris Janssen. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bodegraven
  2. Administratief medewerker logistiek Olympia 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures