Bedrijfsomschrijving
In deze functie werk je samen in een team van 3 andere collega’s en krijg je veel vrijheid hetgeen betekent dat je zelfstandig, verantwoordelijk en besluitvaardig moet zijn. Het bedrijf heeft een no-nonsense cultuur en je zal je er dus snel thuis voelen. Op kantoor werken ongeveer 15 mensen waaronder Sales, Finance, R&D en Marketing. Het bedrijf is gevestigd in Reeuwijk in een rustige omgeving met parkeergelegenheid.
FunctieomschrijvingWil jij aan de slag als administratief medewerker in de logistiek? Onze klant is een internationale handelsorganisatie die onder meer diagnosekits levert voor dierenartsen die met name in de pluimvee en varkensstallen testen kunnen doen op de aanwezigheid van bepaalde stoffen. Hiervoor heb jij direct contact met de klanten en distributeurs. waarbij jij dus het verlengstuk bent van de salesafdeling.
Wat je gaat doen:
Functie: | customer service medewerker logistiek |
Startdatum: | 29-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3200 – 3200 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via i.janssen@werk.olympia.nl of Iris Janssen. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Bodegravenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bodegraven via Bodegravenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bodegravenkrant.nl.
© Bodegravenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.