Vacature Bemiddelingsmedewerker

Bemiddelingsmedewerker in Bodegraven

Selecteer een pagina

Kom ook werken bij Korelon!

Zoek je een leuke baan en wil je werken bij een enthousiaste, positief christelijke organisatie? Bekijk dan onze vacatures!

Korelon bestaat inmiddels vijftien jaar als christelijk gastouderbureau. Gastouders kunnen zich via deze link bij ons inschrijven. Ook hebben we regelmatig vacatures op ons hoofdkantoor of voor bemiddelingsmedewerker. Ons hoofdkantoor staat in Zwijndrecht. Onze bemiddelingsmedewerkers wonen en werken door heel Nederland. Kijk onderaan de pagina voor actuele vacatures.

Op ons hoofdkantoor hebben we ook regelmatig plaats voor stagiaires die een opleiding volgen voor management assistente of een financieel-administratieve opleiding doen. Heb je interesse? Kijk dan onderaan de pagina.

Is er geen vacature voor de functie waarin je geïnteresseerd bent?
Ook als er geen vacature is, zijn we benieuwd naar je brief met CV. Bij voorkomende vacatures kijken we altijd eerst in onze portefeuille!


Voor ons hoofdkantoor in Zwijndrecht zoeken we per D.V. 1 april 2024 of zo spoedig mogelijk een

ADMINISTRATIEF / SECRETARIEEL MEDEWERKER voor 20-24 uur per week

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

  • Je onderschrijft de christelijke identiteit en staat open voor alle denominaties;
  • Je hebt minimaal MBO-4 werk- en denkniveau, met een afgeronde, relevante opleiding zoals PraktijkDiploma Boekhouden, Business Services-Finance&Control etc.
  • Je hebt inzicht in administratieve processen;
  • Je kunt werken met Office365 en Outlook;
  • Je heb kennis van de programma's Loket, Portabase en Exact of bent bereid je hierin te verdiepen;
  • Je houdt van afwisseling in je werk en vindt het leuk vragen van ouders en gastouders te beantwoorden en hen te informeren over hun eigen opvangsituatie;
  • Je bent pro-actief, communicatief sterk en stressbestendig;
  • Je houdt overzicht, ook bij elkaar afwisselende werkzaamheden;
  • Je werkt heel nauwkeurig en vindt het leen uitdaging om in een altijd veranderende sector te werken;
  • Je hebt affiniteit met cijfers, je werkt geordend en heel nauwkeurig;
  • Je bent integer bij het verwerken van vertrouwelijke gegevens, zoals financiële- en persoonsgegevens.

WAT MAG JE VAN ONS VERWACHTEN?

Onze binnendienstmedewerkers hebben een heel afwisselende baan. Zij zijn de spil in het web van onze organisatie. Hebben veel contact met de collega's van de buitendienst, met ouders en gastouders. Zij zijn ons eerste aanspreekpunt voor nieuwe klanten, zij verzorgen de kindadministratie, de boekhouding, het secretariaat én de PR. We hebben een hecht, enthousiast team. Onze binnendienst is klein en daardoor zijn de werkzaamheden afwisselend en uitdagend. Binnen ons team worden de taken verdeeld oa op basis van interesses en kennis. Afhankelijk van opleiding en ervaring ligt de salariëring· tussen de € 2.539 en € 3.489 per maand bij een 36-urig dienstverband (schaal 6, CAO Kinderopvang). Daarnaast krijg je van ons een werktas en telefoon ter beschikking. Wij zijn aangesloten bij pensioenfonds PFZW.

INTERESSE OF INFORMATIE?

Kijk hier voor de volledige functiebeschrijving . Wilt je solliciteren? Graag ontvangen we uiterlijk DV zaterdag 3 februari 2024 je brief met CV en foto t.a.v. J. Schot-Verschuure, (email)adres: .

20-24 uur per week

Regio Bodegraven en omgeving

BEN JE COMMERCIEEL INGESTELD, KUN JE GOED PLANNEN EN WIL JE ZELFSTANDIG & FLEXIBEL WERKEN?DAN HEBBEN WIJ DE GEKNIPTE BAAN VOOR JOU!

Onze bemiddelingsmedewerkers zijn verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in hun regio. Zij zoeken een goede gastouder voor kinderen van werkende ouders, bemiddelen tussen ouders en gastouder en zorgen voor de juiste documenten en afspraken. Ze gaan regelmatig op bezoek bij de gastouders en werken daarom deels vanuit huis. Ben jij een commercieel talent? Dan zoeken we jou!

Ons team van bemiddelingsmedewerkers ……

bestaat uit 7 enthousiaste collega's die dagelijks op zoek zijn naar nieuwe gastouders die de opvang willen verzorgen voor de kinderen die bij ons worden aangemeld. Zij zoeken een goede match tussen ouders en gastouders, adviseren hen, geven informatie en uitleg, voeren intake-gesprekken en zorgen ervoor dat alles duidelijk en helder wordt vastgelegd in overeenkomsten. Wanneer een koppeling tussen ouders en gastouder tot stand is gebracht, bewaken ze de kwaliteit van de opvang door het regelmatig controleren van de opvanglocatie en het voeren van evaluatiegesprekken met ouders en gastouders. Daarnaast zorgen ze voor een goede registratie van contactmomenten, diploma's en overeenkomsten.

  • onderschrijft persoonlijk de christelijke identiteit;
  • staat open voor alle christelijke denominaties;
  • bent een energieke, ondernemende en commerciële persoonlijkheid;
  • beschikt over organisatietalent en kan goed plannen;
  • kan prima typen, verslagen schrijven en dossiers maken en op orde houden;
  • bent sociaal vaardig, flexibel inzetbaar en kan anderen motiveren;
  • hebt (bij voorkeur) een commerciële, secretariële of organisatorische opleiding op MBO4/HBO niveau;
  • bent drie dagen per week (maandag, dinsdag en donderdag) voor 14-20 uur beschikbaar voor je werk als bemiddelingsmedewerker;
  • bent bij voorkeur bekend met werken met TEAMS en Microsoft Office;
  • bent bereid je te verdiepen in de processen van kinderopvang en gastouderopvang en je hebt feeling met de opvang van kinderen in het algemeen;
  • vindt het prettig zelfstandig aan de slag te gaan;
  • woont in de regio waar je werkt;
  • bent in het bezit van rijbewijs en een eigen auto.

Op deze functie is de CAO-Kinderopvang van toepassing, functie Bemiddelingsmedewerker gastouderbureau schaal 7 (tussen € 2.818 en € 3.762 per maand bij een fulltime functie (salarisniveau per 1 januari 2024).

De regio Bodegraven e.o. is een uitbreiding van de huidige regio's. In eerste instantie zal de functie gemiddeld zo'n 14 uur per week zijn. We streven naar groei van de functie tot een gemiddeld aantal van 16 - 20 uur per week.

Als je voldoet aan het hierboven beschreven profiel, ontvangen we graag je sollicitatiebrief met CV en foto via ten name van mw. J. Schot.

Part-time, 14-20 uur,


MBO3/4

Zoek je nog een stage-adres als secretaresse of als financieel-administratief medewerker?

We hebben vanaf januari 2024 weer plaats voor kandidaten die…

  • kennis hebben en open staan voor alle christelijke denominaties;
  • bezig zijn met een MBO3/4 directiesecretaresse/managementassistente-opleiding óf een financieel-administratieve opleiding op MBO 3/4 niveau volgen;
  • het leuk vinden om als spil in het web te fungeren voor onze klanten, vraagouders, gastouders en bemiddelingsmedewerkers;
  • uitdaging zoeken en houden van afwisseling in het werk;
  • het leuk vinden in een hectische branche te werken;
  • het prettig vinden ook in de stage verantwoordelijkheid te dragen;
  • het belangrijk vinden goed te worden begeleid.

Vragen over een stage bij Korelon?
Bel naar ons kantoor () en vraag naar


Waar te vinden

Korelon B.V.
Stationsplein 4E, unit 308
3331 LL te Zwijndrecht

Neem contact met Korelon op, wij staan u graag te woord.


Bel ons

TEL:

ma t/m do - 09:00 tot 16:00 uur
vr - 09.00 tot 12.00 uur

Korelon B.V.
Stationsplein 4E, unit 308

Functie:bemiddelingsmedewerker
Startdatum:31-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Korelon via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bodegraven
  2. Bemiddelingsmedewerker Korelon 31-12-2023

Bekijk ook andere vacatures