Vacature Office Assistant

Office Assistant in Bodegraven

  • Redactie Bodegraven
  • 12-12-2023

Office Assistant in Reeuwijk

Office Assistant

Een opleiding richting Office & Management support of ervaring in hospitality is een pré, maar geen must

Veel belangrijker is dat je flexibel en gastvrij bent

Je staat open om verschillende taken op te pakken

Je bent proactief en ondernemend

Alle vrijheid en ondersteuning om je te verder te ontwikkelen

Vrijdagmiddagborrels, sporten met een personal trainer, dagelijks luxe lunch en een heleboel gezellige collega's

Een informele werkomgeving met gezellige collega's


We zijn op zoek naar een vrolijke en gezellige Office-assistant die van aanpakken weet. Iemand die gestructureerd is, verbinding maakt met verschillende afdelingen en blij wordt van organiseren. Ben je communicatief sterk en ga je gemakkelijk om met klanten en andere relaties? Heb je oog voor detail en denk je vaak: 'Kom maar op, ik regel het wel!'''? Dan ben jij de Office-Assistent die wij zoeken!

In deze rol ondersteun je verschillende processen en afdelingen. Je zorgt ervoor dat processen soepel verlopen en vindt het leuk om verschillende taken op te pakken die op je pad komen. Of het nu gaat om bijspringen in het bedrijfsrestaurant bij de ontvangst van veel gasten, de servicedesk ondersteunen door het aannemen van de telefoon of het aansnijden van taart voor spontane vieringen onder collega's - jij draait je hand er niet voor om. Jouw flexibiliteit is onmisbaar en maakt jou de perfecte aanvulling op ons team.

  • Met een glimlach verwelkom je iedereen die binnenloopt en ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers en bezoekers.
  • Je ondersteunt administratie door het bijhouden van kantoorbenodigdheden, het verwerken van alle inkomende en uitgaande correspondentie en organiseert vergaderingen.
  • Je assisteert bij werving- en selectieactiviteiten en beheert verlofaanvragen. Daarnaast zorg je ervoor dat nieuwe medewerkers een warm welkom ervaren, begeleid je soepel het onboardingproces en stel je mooie welkomstpakketten samen.
  • Als je het leuk vindt betrekken we je ook bij het organiseren van bedrijfsevenementen.
  • Binnen jouw uren bekijken we samen of er andere taken zijn die je graag oppakt en waarin je kunt uitblinken.
  • Met een glimlach verwelkom je iedereen die binnenloopt en ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers en bezoekers.
  • Je ondersteunt administratie door het bijhouden van kantoorbenodigdheden, het verwerken van alle inkomende en uitgaande correspondentie en organiseert vergaderingen.
  • Je assisteert bij werving- en selectieactiviteiten en beheert verlofaanvragen. Daarnaast zorg je ervoor dat nieuwe medewerkers een warm welkom ervaren, begeleid je soepel het onboardingproces en stel je mooie welkomstpakketten samen.
  • Als je het leuk vindt betrekken we je ook bij het organiseren van bedrijfsevenementen.
  • Binnen jouw uren bekijken we samen of er andere taken zijn die je graag oppakt en waarin je kunt uitblinken.

Bij SPS kun je continu doorleren: van certificering tot een hbo-studie, van interne training tot het bezoeken van events: er is geen plafond voor studiebudget. Als het voor jou en SPS toegevoegde waarde heeft, is er veel mogelijk. Wij investeren in onze mensen en zorgen er samen voor dat je werk uitdagend blijft. Zie je iets wat je graag wilt leren? Er is in deze functie een hoop mogelijk. Je bepaalt helemaal zelf je Next Step.


We zijn groot genoeg om landelijke en internationale projecten uit te voeren, maar ook klein genoeg om alle collega's persoonlijk te kennen. Het familiegevoel blijft bij ons altijd behouden. We werken vanuit een platte organisatiestructuur met een open cultuur waarin iedereen zijn mening telt. We hebben hetzelfde doel voor ogen.

En we zorgen dat je werkzaamheden doet waar je blij van wordt. We kijken naar jouw kwaliteiten en zorgen er samen voor dat je nooit verveeld raakt. Dit alles in een fijne werkomgeving waar de lijntjes kort zijn en eerlijkheid voorop staat. Zodat we altijd plezier hebben - tijdens én na onze werkdag.


als Office Assistant. neemt binnen drie werkdagen contact met je op.

Hoe is de werksfeer bij SPS?

Een fijne werksfeer is voor ons erg belangrijk. Wij luisteren naar onze mensen en wat zij nodig hebben om hun werk te kunnen doen. Hard werken is belangrijk, maar plezier net zo. Met cursussen, leuke extra's, feestjes, teamuitjes, incentives en een informele werksfeer zorgen wij ervoor dat iedereen met een grote glimlach thuiskomt. We vragen een mate van zelfstandigheid, maar begrijpen ook het grote belang van teamwork. Daarom werken we op een fijne manier met én voor elkaar.

SPS is oorspronkelijk gestart vanuit Oracle Consultancy. Later kwam remote IT-beheer, het SPS datacenter, Azure Cloud Integratie, APM monitoring en tegenwoordig doen wij zelfs werkplekdiensten aanbieden.
Functie: office assistant Startdatum: 11-12-2023 Ervaring: Ervaren Educatielevel: MBO Contracttype: Vast Salaris: onbekend - onbekend Uren per week: 32 - 40 Neem dan contact op met SPS via onbekend of onbekend.

Functie:office assistant
Startdatum:13-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SPS via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bodegraven
  2. Office Assistant SPS 13-12-2023

Bekijk ook andere vacatures