Vacature Beleidsmedewerker Verkeer en Mobiliteit

Beleidsmedewerker Verkeer en Mobiliteit in Montfoort

Bedrijfsomschrijving

Gemeente Montfoort is een meer dan fraaie gemeente in het Groene Hart van ons land. In totaal telt de gemeente zo’n 14.000 inwoners. Zij wonen vooral in de stad Montfoort en het dorp Linschoten. Gemeente Montfoort is ‘gewoon bijzonder en bijzonder gewoon’. De dienstverlening aan onze inwoners is de basis van ons werk. Daarnaast zetten we in op samenwerking en zorgen we dat de uitvoering van het werk door onze samenwerkingspartners goed gebeurt. De tijd dat ‘werken bij een gemeente’ gelijk stond aan ‘suf en saai’ is voorgoed voorbij. De medewerkers zijn collega's met een visie. In onze organisatie ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers en werken we op basis van drie kernwaarden: deskundig, betrokken en loyaal. De algehele leiding van de organisatie is in handen van de directie. De directie bestaat uit de gemeentesecretaris/algemeen directeur en een adjunct directeur. De dagdagelijkse leiding van de medewerkers in de diverse teams is in handen van teamcoördinatoren. Je komt te werken binnen het team Integraal Beheer Openbare Ruimte. Je komt rechtstreeks in dienst van de opdrachtgever.

Functieomschrijving

Als beleidsmedewerker Verkeer & Mobiliteit draag je bij aan de verbetering van de bereikbaarheid, verkeersveiligheid en leefbaarheid van onze mooie gemeente. Je komt te werken in een breed georiënteerd team met verschillende expertises.

In deze veelzijdige functie houd je je bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Implementatie van beleid op het gebied van verkeer, vervoer en parkeren
  • Aanspreekpunt voor de plaatsing van laadpalen
  • Toetsing van aanvragen gehandicaptenparkeerplaatsen en advisering over de locatie daarvan
  • Toetsing van aanvragen of initiatieven die betrekking hebben op (bouw)plannen en evenementen
  • Adviseren bij reconstructies en nieuwbouw, inclusief deelname aan bewonersbijeenkomsten
  • Het behandelen van verzoeken en vragen van bewoners, bedrijven en hulpdiensten
  • Maken van kleinschalige verkeersontwerpen
  • Opstellen van verkeersbesluiten en het behandelen van verzoeken om ontheffingen.
Functie-eisen

Een enthousiaste collega met verbeeldingskracht en een klantgerichte instelling!

  • Je bent in het bezit van HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een verkeerskundig diploma, of een soortgelijke opleiding:
  • Daarnaast heb je kennis en ervaring met de gemeentelijke processen en werk je nauwkeurig en gestructureerd;
  • Je kunt logisch nadenken en geeft niet snel op;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt geen moeite met onverwachte werkzaamheden;
  • Je staat graag bewoners te woord om vragen te beantwoorden over jouw besluit of advies en hebt een heldere schrijfstijl;
  • Je hebt een grote mate van eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Bovenal heb je plezier in jouw werk en weet je dit te vertalen naar creatieve oplossingen.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een uitdagende afwisselende baan op basis van vertrouwen en verantwoordelijkheid;
  • Je wordt beloond met een salaris van minimaal €3.317,- tot maximaal €4.752,- (bij een dienstverband van 36 uur), exclusief een Individueel Keuze Budget van 17,05%, conform de cao;
  • De mogelijkheid om een vak te leren en je verder te ontwikkelen;
  • Goede arbeidsvoorwaarden en ontwikkelmogelijkheden; dit laatste bijvoorbeeld via een gezamenlijk opleidingsinstituut: De Groene Hart Academie;
  • Een eigentijds thuiswerkbeleid en faciliteiten voor hybride werken;
  • Nauw contact met alle collega’s in de organisatie, je ziet direct wat je werk bijdraagt;
  • De mogelijkheid om rechtstreeks in dienst te komen van de opdrachtgever, een arbeidsovereenkomst voor één jaar dat daarna bij goed functioneren, wordt omgezet in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.


Functie:beleidsmedewerker sociale zaken en welzijn
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3317 – 4752
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Jeij via maya.mohareb@jeij.nl of 0492 50 66 06. Of bezoek hun website https://www.jeij.nl/contact.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures bodegraven
  2. Beleidsmedewerker Verkeer en Mobiliteit Jeij 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures