Vacature Projectcoördinator

Projectcoördinator in Reeuwijk

Ook onderdeel van SOCOTEC:
Invent | Woning Advies Nederland | Inspectiehuis | ProScan

Projectcoördinator

Projectcoördinator opgelet! Wij hebben de perfecte uitdaging voor jou. Ben jij een vakkundige en opgewekte steunpilaar voor jouw team en wil jij werken als projectcoördinator voor een uitdagende projecten?

Jouw werkzaamheden

Als projectcoördinator heb je een coördinerende functie. Jouw werkzaamheden zijn erop gericht op opdrachten verwerken in een met de contactpersoon van de opdrachtgever afgestemde (uitvoerings)planning. Tevens zorg je er voor dat werkzaamheden worden uitgevoerd door vakbekwame medewerkers binnen de overeengekomen tijden. Je werkt doorgaans op kantoor en hebt dagelijks contact met de opdrachtgever en met collega's op de werkvloer. Je geeft daarbij duidelijke aanwijzingen en adviezen. Werkzaamheden worden nauwgezet geregistreerd in de bedrijfsadministratie, zodat verbruikte uren en materialen worden bijgehouden. Wanneer daar aanleiding voor is dan maak je offertes voor het uitvoeren van herstel- en / of meerwerk. Na afloop van de werkzaamheden bereid je de facturatie voor.

Concreet ziet jouw takenpakket er als volgt uit:

  • Opstellen van een planning en deze afstemmen met opdrachtgevers, zodat duidelijk is welke werkzaamheden, wanneer en door wie moeten worden uitgevoerd. Jij hebt hierin een bewakende en signalerende rol.
  • Aanmaken van werkbonnen in het administratieve systeem, bestellen van materialen en het aanmelden van inspecteurs, monteurs en onderaannemers bij de opdrachtgever en eindgebruiker.
  • Het nauwkeurig verwerken van werkzaamheden in het administratieve systeem zodat van alle (deel)projecten inzicht ontstaat over verbruikte uren en materialen. Vanuit de administratie voorbereiden van de facturatie. Te woord staan van opdrachtgever en inspecteurs, monteurs en onderaannemers.
  • Controleren van inspectierapporten van inspecteurs, monteurs en onderaannemers.
  • Het opstellen van offertes zonder calculatie die voortkomen uit werkzaamheden of inspectierapporten en het opvolgen ervan.
  • Het eerste aanspreekpunt bij administratieve vragen van de opdrachtgever.

Je dagelijks werk bestaat uit

Je start je dag met een bak koffie. Vervolgens stel je een planning op en stem je deze af met de opdrachtgever. Hiermee maak je inzichtelijk voor de opdrachtgever welke werkzaamheden, wanneer uitgevoerd worden en door wie. Daarnaast neem je de gemaakte afspraken nog even door, zodat alles helder is en de opdrachtgever precies weet wat de vervolgstappen zijn. Zodra je de telefoon hebt opgelegd, praat je je collega nog bij over de laatste stand van zaken. Om alles in goede banen te leiden, maak je werkbonnen aan en bestel je tijdig de materialen die nodig zijn voor de lopende projecten. Ondertussen word je gebeld door een monteur en beantwoord je de vragen, waar hij op dat moment tegen aan loopt. Je dag is bijna ten einde. Je controleert voordat je de dag afsluit je email en zet nog de laatste acties uit. Ook controleer je het inspectierapport dat in de ochtend is binnengekomen. Met een glimlach verlaat je het pand en kijk je terug op een productieve dag.

Waarom dit (n)iets voor jou is

  • Enthousiast, pragmatisch en proactief
  • Verantwoordelijk en overtuigend
  • Communicatief vaardig
  • Hbo- werk en denkniveau
  • Jij kunt processen overzien en bent projectmatig sterk
  • Jij spreekt en schrijft vloeiend Nederlands

Dit kun je van ons verwachten!

Je kiest voor de baan, de mogelijkheden en het gevoel om met een team onderscheidende resultaten te bereiken. Uiteraard komen wij dan ook met een aantrekkelijk pakket:

  • Jaarcontract met de intentie tot een vast contract na een jaar
  • Een werkweek van 36 á 40 uur op ons kantoor in Reeuwijk
  • 26 vakantiedagen en daar bovenop 3 bonus malusdagen en 8% vakantiegeld
  • Pensioenregeling, telefoon en laptop
  • Gezellige teamuitjes (borrel, sportief, ontwikkeling)
  • Uitdaging, eigenaarschap en persoonlijke ontwikkeling
  • Mogelijkheid tot deelname aan bedrijfsfitness in je eigen regio

De SOCOTEC groep is een van de leiders in Testing Inspection en Certification (TIC) met als visie "een veilige en gezonde werk- en leefomgeving voor iedereen". Wij leveren het beste advies en de beste diensten op gebied van TIC voor een gezonde en veilige woon- en werkomgeving die voldoet aan de wettelijke vereisten. Wij willen omgevingen creëren waar mensen energie van krijgen, zowel voor onze opdrachtgevers als onze eigen mensen.

SOCOTEC heeft een uitstekende reputatie in haar segment en heeft de ambitie om, zowel via autonome groei als middels overnames, te groeien in de komende jaren. Op dit moment werken er zo'n 170 professionals binnen de SOCOTEC, verdeeld over heel Nederland. We hebben vestigingen in Reeuwijk, Groningen, Beilen, Den Helder.

Wij houden van snel schakelen. Kom bij ons langs voor een kop koffie en ontmoet ons vakkundige, gedreven en enthousiaste team! Is er een klik? Dan pakken we door. Stuur jouw (korte) motivatie en CV naar onze HR-afdeling: . Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Heb je vragen? Stuur een mailtje of bel en vraag naar .

Functie

Projectcoördinator



Functie:projectcoördinator
Startdatum:22-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SOCOTEC via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bodegraven
  2. Projectcoördinator SOCOTEC 22-10-2023

Bekijk ook andere vacatures