Vacature Medewerker Technisch Beheer Backoffice Vastgoed

Medewerker Technisch Beheer Backoffice Vastgoed in Woerden

Over MHM


Je adviseert en ondersteunt de directie en medewerkers op het gebied van personeel en organisatie. Hierbij heb je momenteel ondersteuning van ongeveer 0,5 FTE.

  • Personeelsbeleid: je geeft het personeelsbeleid verder vorm in samenspraak met de directie en ziet toe op de uitvoering hiervan
  • Werving & selectie: je adviseert en ondersteunt de directie bij het werven en selecteren van nieuwe medewerkers door onder andere het voeren van sollicitatiegesprekken en de verwerking hiervan
  • In- door- uitstroom: je voert plan-, functionering-, beoordeling-, en exitgesprekken samen met de desbetreffende directeur en verwerkt deze in de personeelsadministratie. Je stelt diverse overeenkomsten op zoals arbeidsovereenkomsten en bijbehorende documenten. Je geeft personeelsmutaties door aan diverse afdelingen en eventueel aan externe partijen zoals de salarisadministratie en assurantietussenpersoon
  • Opleiding en ontwikkeling: je adviseert en ondersteunt de leidinggevenden bij het opleiden en ontwikkelen van medewerkers
  • Verlof, verzuim en veiligheid: je draagt onder andere zorg voor de administratieve verwerking van verlof, ziekmeldingen, arbodienst aangelegenheden, UWV zaken, risico-inventarisatie en evaluatie
  • Projecten: je bent betrokken bij diverse projecten zoals het opzetten van de gesprekscyclus en het verder implementeren van het HRM-pakket

Voor deze vacature zijn wij op zoek naar een kandidaat die:

  • Beschikt over een afgeronde HBO- of WO opleiding in de richting van HRM
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een P&O gerelateerde functie
  • (Organisatie)-sensitiviteit en verbindend vermogen heeft
  • Ervaring heeft met het ontwikkelen en implementeren van strategische initiatieven
  • 28 - 38,75 uur per week beschikbaar is

Een zelfstandige functie in een informele sfeer. Een goede salariëring afhankelijk van ervaring en opleiding. Bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een premievrij pensioen, wettelijke reiskostenvergoeding en een (elektrisch) fietsplan.

Vijzelmolenlaan 6F, 3447 GX, Woerden


Als frontdesk medewerker ben je enerzijds samen met je directe collega's verantwoordelijk voor de receptie-/facilitaire werkzaamheden. Anderzijds ondersteun je een of meerdere andere afdelingen met licht administratieve werkzaamheden.

  • Afhandelen van binnenkomende e-mail, telefoon en post
  • Up to date houden diverse overzichten
  • Uitvoeren van licht huishoudelijke taken zoals schoonhouden van keuken en vergaderruimte
  • Beheer van de keuken-, kantoor- en hardware voorraad
  • Licht administratieve ondersteuning bieden aan diverse afdelingen

Voor deze vacature zijn wij op zoek naar een kandidaat die:

  • Minimaal beschikt over een afgeronde MBO diploma
  • Beschikt over kennis van het Microsoft pakket
  • De Nederlandse taal in woord en geschrift goed beheerst
  • De Engelse taal in woord en geschrift voldoende beheerst
  • 28 - 38,75 uur per week beschikbaar is

Een zelfstandige functie in een informele sfeer. Een goede salariëring afhankelijk van ervaring en opleiding. Bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en (elektrische) fietsregeling.

Vijzelmolenlaan 6F, 3447 GX, Woerden


Als Procesmanager Vastgoed ben je een brugfiguur tussen de IT en verschillende afdelingen voor processen en procedures, optimaliserings- en digitaliseringsprojecten en risico-maatregelen.

  • Processen en procedures in kaart brengen, beheren, analyseren, evalueren en optimaliseren
  • Het projectleiderschap nemen bij bepaalde optimaliserings- en digitaliseringsprojecten
  • Ondersteunen bij het in kaart brengen van het beleid op diverse gebieden
  • Opzetten van een systeem waarmee kansen op (compliance) risico's op een eenduidige manier worden geïdentificeerd, gewaardeerd en beheerst

Voor deze vacature zijn wij op zoek naar een kandidaat die:

  • Beschikt over een afgeronde Hbo- of Wo-opleiding
  • Ruime ervaring heeft met Microsoft Office
  • Bij voorkeur ervaring heeft met ons ERP systeem Viewpoint/Itris (pré)
  • Een helikopterview heeft, kan plannen en organiseren, over probleemoplossend vermogen beschikt en communicatief vaardig is
  • 28 - 38,75 uur per week beschikbaar is

Een zelfstandige functie in een informele sfeer. Een goede salariëring, afhankelijk van ervaring en opleiding, plus bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een premievrij pensioen, wettelijke reiskostenvergoeding en een (elektrische) fietsregeling.

www.mhm.nl

Vijzelmolenlaan 6F, 3447 GX, Woerden


Als Medewerker technisch beheer backoffice ondersteun je de opzichters/projectleiders bij de administratie met betrekking tot het onderhoud en renovatie van .

  • Opvragen van offertes voor onder andere onderhoud en renovatie
  • Uitzetten van opdrachten bij aannemers en de administratieve afhandeling hiervan
  • Per mail en telefonisch beantwoorden van vragen van aannemers in overleg met de opzichters/projectleiders
  • Administratieve ondersteuning van de opzichters/projectleiders
  • Zorg dragen voor de aanvraag en administratie van diverse certificeringen zoals energie labels

Voor deze vacature zijn wij op zoek naar een kandidaat die:

  • Bij voorkeur een technische achtergrond heeft
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden heeft
  • Snel kan schakelen, servicegericht is en in een hectische omgeving accuraat kan blijven werken

Een zelfstandige functie in een informele sfeer. Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Een goede salariëring afhankelijk van ervaring en opleiding. Bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en (elektrische) fietsregeling.

www.mhm.nl

Vijzelmolenlaan 6F, 3447 GX, Woerden


Als Medewerker technisch beheer frontoffice ben je het eerste aanspreekpunt voor dagelijkse reparatie- en onderhoudsvragen van huurders en draag je zorg voor de afhandeling hiervan.

  • Staat huurders telefonisch en per mail te woord met betrekking tot reparatie- en onderhoudsvragen en draagt zorg voor de afhandeling hiervan
  • Uitzetten van reparatie-/onderhoud opdrachten bij aannemers en zorgdragen voor de administratieve afhandeling hiervan
  • Monitoren van de juiste en tijdige afhandeling van reparatie- en onderhoudsopdrachten

Voor deze vacature zijn wij op zoek naar een kandidaat die:

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden heeft
  • Snel kan schakelen, servicegericht is en in een hectische omgeving accuraat kan blijven werken

Een zelfstandige functie in een informele sfeer. Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Een goede goede salariëring afhankelijk van ervaring en opleiding. Bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en (elektrische) fietsregeling.

Vijzelmolenlaan 6F, 3447 GX, Woerden


Als VvE Manager behartig je de belangen namens MHM bij diverse Verenigingen van Eigenaren waarvan MHM lid is (eigenaarsrol) en in enkele gevallen een bestuurdersrol heeft. De VvE Manager fungeert als aanspreekpersoon voor diverse partijen en handelt de daaruit voorkomende vraagstukken af.

  • Correspondentie met administrateurs/VvE beheerders, bestuur, verenigingsleden, externe technische dienst en dergelijke
  • Neemt besluiten (over bijvoorbeeld onderhoud of verduurzamen) in samenspraak met andere eigenaren/bewoners na interne afstemming
  • Controle en beoordeling van de door externe VvE beheerders aangeleverde (financiële) stukken
  • Verwerken van alle mutaties met betrekking tot het lidmaatschap van MHM in de VvE
  • Voeren van de financiële administratie voor een klein aantal verenigingen inclusief opmaak jaarstukken
  • Draagt zorg voor vertegenwoordiging bij VvE vergaderingen

Voor deze vacature zijn wij op zoek naar een kandidaat die:

  • Minimaal beschikt over een afgeronde MBO niveau 4 diploma
  • Ervaring op de VvE administratie of in een soortgelijke functie heeft
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden heeft
  • Bereid is om (sporadisch) in de avonduren te werken om VvE vergaderingen bij te wonen

Een zelfstandige functie in een informele sfeer. Salarisindicatie van €4.000 - €5.500 o.b.v. fulltime (38,75 uur), afhankelijk van ervaring en opleiding. Bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en (elektrische) fietsregeling.

Vijzelmolenlaan 6F, 3447 GX, Woerden


  • E-mail:

  • Email address:


Functie:medewerker technisch beheer backoffice
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4000 – 5500
Uren per week:28 – 39

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met MHM Onroerend Goed via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures bodegraven
  2. Medewerker Technisch Beheer Backoffice Vastgoed MHM Onroerend Goed 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures