CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER
Datum: 1 mrt. 2024
Plaats: BODEGRAVEN, Zuid-Holland, NL, 02411
Klaar voor een inspirerende ervaring ? Bij STEF, de Europese leider voor temperatuurgecontroleerde logistiek en transport, maak je deel uit van een wereld die volop in beweging is.
Jouw uitdaging ? Elke dag aan miljoenen consumenten 100% veilige producten leveren die essentieel zijn voor de eerste levensbehoeften.
Bij ons krijg je de kans om te groeien in een stimulerende omgeving, om je enthousiasme te tonen, om te laten zien dat je kunt ondernemen en samenwerken.
Waarden die dagelijks door onze 22.000 medewerkers in 8 landen worden gedeeld !
Voor STEF Bodegraven zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde Customer Service Medewerker (Fulltime - 40 uur)
Jouw rol?
Als Customer Service Medewerker draag je zorg voor het bewaken, corrigeren en verbeteren van de STEF dienstverlening en servicegraad voor de klanten. Dit doe je door heldere communicatie, (pro)actief corrigerende acties en duidelijke maatregelen te nemen op een adequate, servicegerichte en (kosten)efficiënte wijze. Daarbij wordt er gewerkt aan de maximale klanttevredenheid en het duurzaam opbouwen van klantrelaties.
Je profiel?
MBO- /HBO- werk- en denkniveau (opleidingsrichting Logistiek);
Werkervaring van minimaal 1-2 jaar in transport en logistiek is een pré, waarin vergelijkbare werkzaamheden zijn uitgevoerd;
Beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal (must) in woord en geschrift. De Franse taal is een grote pré;
Begrijpen en toepassen van verschillende ERP- systemen
Communicatief sterk; in staat om een boodschap kort, bondig en constructief over te brengen;
Klantgerichte houding met focus op het leveren van kwaliteit in dienstverlening;
In staat zijn om snel te schakelen/handelen, prioriteiten te stellen en overzicht te bewaken;
Werken in teamverband, maar ook zelfstandig;
Analytische vaardigheden (Excel) en kennis van MS Office;
Gedreven, initiatiefrijk, stressbestendig, gestructureerd en proactief.
Het STEF - verschil?
Geld; Marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden, conform de TLN CAO beroepsgoederenvervoer;
Werken bij een dynamische, internationale logistieke dienstverlener;
Een informele werksfeer, professionele organisatie en gemotiveerde collega's. Je komt te werken binnen een enthousiast en jong team in een groeiende organisatie;
Zicht op doorgroeimogelijkheden c.q. opleidingen en trainingen;
Zicht op een vast dienstverband.
Lijkt dit je wat? Stuur dan een e-mail naar onze Recruiter Bas Verhulst ( | ). Ook voor vragen kun je op bij hem terecht.
Functie: | customer service medewerker |
Startdatum: | 01-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met STEF Bodegraven via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Bodegravenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bodegraven via Bodegravenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bodegravenkrant.nl.
© Bodegravenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.