Vacatures stichting WerkVinden Alphen
Stichting WerkVindenAlphen is een vrijwilligersorganisatie, zonder winstoogmerk, voor en door werkzoekenden om samen de eigen kwaliteiten en talenten te ontdekken en verder te ontwikkelen met als doel het vinden van een (nieuwe) baan, een betere baan of om als ZZP-er aan de slag te gaan. Wij bieden werkzoekenden een uitgebreid scala aan trajecten, workshops en individuele hulp bij het solliciteren en netwerken, waarbij een speciale focus ligt bij het begeleiden van de 50+er. Onze kernwaarden zijn mensgericht, integer en professioneel.
Wij zoeken: Een voorzitter (m/v) van het bestuur
die, als vrijwilliger, gedurende enkele dagdelen in de week, leiding en richting kan geven aan het bestuur en de bestuursvergaderingen, een bijdrage kan leveren aan onze missie, visie en beleid en een aanspreekpunt is binnen en buiten onze organisatie. Wij vragen iemand die ervaring heeft in het aansturen van een groep vrijwilligers, kennis en affiniteit heeft met de arbeidsmarkt (bij voorkeur in de regio) en de uitdaging wil aangaan om met een gemotiveerd team, door middel van verandermanagement, de weg naar de toekomst te begeleiden.
Wij zoeken: Een secretaris (m/v) van het bestuur
De secretaris is de schrijver van het bestuur en daarmee van de organisatie. Voor deze functie zoeken we iemand die affiniteit heeft met de arbeidsmarkt in het algemeen en de doelstellingen van WerkVinden Alphen in het bijzonder. Naast bestuursvergaderingen voorbereiden en vastleggen ben je ook diegene die formele zaken regelt als correspondentie en officiële stukken. De tijdsbesteding is enkele uren per week.
Wij zoeken: Een medewerk(st)er ICT
De medewerker ICT houdt zich bezig met informatie- en communicatietechnologie. Binnen het team wordt gewerkt aan het gehele scala van ICT-beheer, van beheer van de werkplekken tot het technisch (en soms wat functioneel) beheer van de website. Door het concept van WerkVinden Alphen is er meer verloop dan bij andere organisaties, Daarom is het van belang dat je de wijze waarop het beheer wordt uitgevoerd, ook goed weet te documenteren. Je hebt o.a. kennis van inrichting PC hard- en software, MicroSoft producten alsmede WordPress. De tijdbesteding is enkele uren per week.
Wij zoeken: Een medewerk(st)er communicatie
Als lid van het communicatieteam ben je mede verantwoordelijk voor het bedenken, uitvoeren en evalueren van de communicatie door o.a. verzorgen van achtergrondverhalen, persberichten, content website en het verzorgen van de 14-daagse Nieuwsbrief. Voor dit team heb je uiteraard goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden nodig alsook wat affiniteit met content beheer van de website (WordPress). Je zal een deel van het werk samen met je teamgenoten uitvoeren maar een groot deel kan je zelfstandig oppakken wanneer het je het beste uitkomt. De tijdsbesteding is enkele uren per week.
Interesse?
Heb je interesse in de functie van voorzitter of secretaris of vragen hierover, neem dan contact op met onze , , telnr. , email
Heb je interesse in de functie van ICT- of communicatie medewerker of vragen hierover, neem dan contact op met ons bestuurslid organisatie & ICT, Bert Noorbeek, telnr. , email
Functie: | secretaris |
Startdatum: | 15-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Freelance |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkVinden Alphen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Bodegravenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bodegraven via Bodegravenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bodegravenkrant.nl.
© Bodegravenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.