Vacature Medewerker Klantcontact

Medewerker Klantcontact in Stolwijk

Functieomschrijving

We zijn opzoek naar (tijdelijke) medewerker Klantcontact om de gemeente Krimpenerwaard te ondersteunen voor de aankomende 4 - 6 maanden.

wat bieden wij jou
  • € 16,00 - € 19,00 o.b.v. kennis en ervaring
  • Tijdelijke opdracht 4 - 6 maanden
  • 8 - 12 uur (varieert)
  • Stolwijk
wie ben jij

Door jouw klantgerichtheid en uitstekende communicatieve vaardigheden help jij onze klanten naar volle tevredenheid. Daar ben je trots op! Samen met je collega’s van team Klantcontact ben je hèt visitekaartje van de gemeente. Je staat de inwoners en bedrijven van onze gemeente met een glimlach te woord en bent 100% dienstverlenend. Je geniet ervan om de dienstverlening voortdurend verder te ontwikkelen en optimaliseren.

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op mbo niveau;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring als medewerker Klantcontact of in een soortgelijke functie;
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring met administratieve systemen;
  • Je bent flexibel, 100% dienstverlenend, digitaalvaardig, leergierig (je wilt je zelf blijven ontwikkelen).
wat ga je doen

Je komt te werken in team Klantcontact in het Publieke Domein. Dit team is gericht op het beantwoorden van vragen van inwoners van gemeente Krimpenerwaard via verschillende kanalen. Als medewerker Klantcontact werk je nauw samen met de adviesmedewerkers Klantcontact en de senior adviesmedewerker Klantcontact.

  • Beantwoorden van klantvragen van inwoners en ondernemers;
  • Zelfstandig afhandelen van diverse en complexe klantvragen;
  • Doelgericht doorverbinden naar collega's indien nodig;
  • Verantwoordelijk blijven voor de correcte afhandeling van processen;
  • Behandelen van klantvragen over gemeentelijke producten en diensten, meldingen, regelingen en procedures.
waar ga je werken

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren.

sollicitatie

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer direct via de solliciteerknop. Heb je nog vragen? Neem contact op met Kaylee of Rowenna via onderstaande nummer.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:medewerker klantencontactcentrum
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:19 – 19
Uren per week:12 – 12

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via groenehart@nl.randstad.com of 018 259 19 50. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures bodegraven
  2. Medewerker Klantcontact Randstad 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures