Wil jij een veelzijdige en afwisselende fulltime baan waarbij je een goede ondersteuning bent aan de service coördinatoren?
In een klein maar hecht team, werk je aan de ultieme klanttevredenheid! Een correcte administratie is natuurlijk de basis van de perfecte klantrelatie. Je ondersteund de service coördinator op administratief gebied. Dagelijks stroomt de mailbox vol met storingsmeldingen, vragen van monteurs en informatie over materiaal leveringen. Jij pakt de vragen op en stelt hierbij de juiste prioriteit. De storingen behandel je als eerste. Als er een klus wordt uitgevoerd, ben jij degene die de werkorder opmaakt. Vervolgens meld je de klus aan bij de opdrachtgever, zodat ze weten wanneer de monteur komt. Na de opdracht zorg je dat alle gegevens juist in het systeem komen te staan, zodat er een kloppend factuur de deur uit kan gaan.
In dit werk is heb belangrijk dat jij goed verbanden kan leggen en zie je oorzaak-gevolg correct in: als een monteur naar een spoedje moet, gaat zijn hele planning overhoop! Hoe los je dit op? Ook verzorg je enkele inkooptaken.
Jouw toekomstige werkgever is een middelgrote speler in de onderhoud- en installatietechniek, en deze levert een totaalpakket van facilitaire diensten. Van luchtverversing tot volledige technische ruimtes van ziekenhuizen, hotels of universiteiten. Dag in, dag uit staan zij voor bijzondere opdrachtgevers uit het hele land klaar, met slimme onderhoud- en installatieoplossingen. Binnen deze organisatie staan klanttevredenheid, kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel. Zij vragen veel van hun mensen, maar geven dit ook zeker terug! Zo gingen ze altijd een weekend weg met heel het bedrijf, en met elke feestdag ligt er wel een attentie voor je klaar! De lijnen naar het management zijn kort en ook staan zij met regelmaat op de werkvloer en helpen een handje mee. Het bedrijf bestaat uit totaal 40 personen en velen werken hier al langere tijd.
Eisen
Wat wij bieden
Functie: | Administratief medewerker |
Startdatum: | 24-4-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2600 – 3200 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Luba Uitzendbureau Bodegraven via bodegraven@luba.nl of 172424116. Of bezoek hun website https://www.luba.nl.
Deel de vacature:
Redactie Bodegravenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bodegraven via Bodegravenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bodegravenkrant.nl.
© Bodegravenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.