Vacature Administratief HR medewerker

Administratief HR medewerker in Montfoort

Bedrijfsomschrijving

Onze klant biedt in Noord-Europa een uitgebreid product- en serviceprogramma op het gebied van vtransportsystemen en kunststoftechnologie aan. Al meer dan 60 jaar ontwikkelen zij oplossingen voor problemen in verschillende branches. Daarbij staan hun hoge kwaliteitseisen en de jarenlange samenwerking met onze klanten voorop. Met moderne productiefaciliteiten en vestigingen in Duitsland, België, Nederland, Denemarken, Zweden en Noorwegen is onze klant in staat om aan de eisen van haar klanten op het gebied van innovatieve oplossingen en diensten te voldoen. voor haar transportbandsystemen en bekleden van allerlei oppervlakken met rubber.

Onze klant daarentegen is actief in de zware industrie en verdeelt, monteert en herstelt brekers, zeefmachines en pompen.

Functieomschrijving

Als HR-Officer sta je in voor de dagelijkse personeelsadministratie en heb je tevens een adviserende rol naar het management toe. Naast de administratie neem je ook de maandelijkse loonberekeningen van zo’n 50-tal medewerkers voor jouw rekening en zorgt ervoor dat iedereen tijdig zijn/haar loon ontvangt. Je volgt dit nauwgezet op en rapporteert naar de Operations Manager NL en HR Manager BeNeLux.

  • Je bekijkt kritisch de HR-processen en maakt suggesties naar verbeteringen toe;
  • Ook sta je in voor het uitschrijven en publiceren van vacatures en beheert ook de HR-sectie van het intranet;
  • Je onderhoudt de contacten met externe partijen voor recrutering voor de 4 vestigingen in Nederland;
  • Je maakt de functie-omschrijvingen op, of houdt deze up-to-date ; je schrijft ook de vacatures uit;
  • Je stelt de contracten op en zorgt voor een vlotte onboarding van nieuwe medewerkers;
  • Je plant opleidingen en/of cursussen voor medewerkers in;
  • Je kan bijspringen voor diverse administratieve taken, vnl. bij de boekhouding.
Functie-eisen
  • MBO/HBO-niveau of verkregen door ervaring;
  • Min. 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Beheerst het Microsoft Office pakket zeer goed;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift, en kan een goed woordje Engels.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een passend salaris tussen de 3000-3200 bruto o.b.v. 40uur
  • Functie in part-time dienstverband (20-24 uur);
  • 8,33% vakantietoeslag;
  • Reiskosten vergoeding;
  • Je komt terecht in een familiebedrijf met een aangename sfeer;
  • Tijdelijk met uitzicht op vast;
  • Een vast contactpersoon binnen Olympia.


Functie:hr medewerker
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3200 – 3200
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanstraten@werk.olympia.nl of Esmee van Straten. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bodegravenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bodegravenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures bodegraven
  2. Administratief HR medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures